رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

خیلی بدید همتووووون

دلمو شکوندید با اون نظر دادنتون 

برید دوستیتونم به درد دوستی خاله خرسه میخوره

نه نظری نه چیزی به بعضیام که میگی لطفا ان شو و یا قسمت بعدو بزار انگار نه انگار

این وبو زدم مثل دلنوشته نظراتش زیاد بشه...بدتر پسرف کرد 

اینهمه میام وباتون نظر میدم خودم با شور و اشتیاق میرم پنل دریغ از یدونه نظر 

دیگه اصلا به وباتونم نمیام نا امیدم کردید شما میگید من بیکارم اصلا من بیکار دیگه پشت دستمو داغ بزارم بیام نت به کسی چیزی بگم  برید به کاراتون برسید

برید با دوستای دیگتون سرگرم بشید فکر کنید هیچ فاطمه ای هم وجود نداشته 



نظرات شما عزیزان:

هایجین
ساعت20:55---30 فروردين 1395
شرمنده درگیر امتحاناتم بود و چهار روز در تحریم نت به سر میردم.اما حالا اومدم.از این به بعد زود به زود می یام.
پاسخ:هووم


رومینا ایچیزن
ساعت11:59---27 فروردين 1395
خاطله؟؟؟بزال ببینم خاطله دالم یا نه
پاسخ:درد


روشنا
ساعت14:05---26 فروردين 1395
آقا آجیمو می ره هوراااااااآااااااآآاااآااااااا ااآ جا نمی جان من برم مسجد چیزی بدم خدا خیرت بده رایا جون الهی از خدا هر چی می خای بهت بده
پاسخ: نان..ده؟ دلتو خوش نکن گفتم دارم روش فکر میکنم که بمونم یا برم
پاسخ:ای واای هایجین اشتباهی نظرتو حذفیدم ادرس وبتو بده


روشنا
ساعت7:51---26 فروردين 1395
آجی نرو من غلط کردم چی شد آخه اگه بری من تنها میشممن که نظرات و کامل کردم آخه آقا من ماندم تنها میان سیل غم ها فاطمه مو می خامممممممممممممممممممم آقا برگردددددددددد
پاسخ:دارم روش فکر میکنم الان اتیشم خوابیده یخورده با رایا صحبت کردم دارم فکر میکنم


رومینا خانوم
ساعت7:24---26 فروردين 1395
نه چرا؟
من تو این مدت با هیچ کس نبودم
فردا تبلیغ رو از دوباره شروع میکنم
پاسخ:هووف


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. چهار شنبه 25 فروردين 1395 . 23:28 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1